Tjäna pengar !!! :D

Idag är en sån där bra dag! Allt flyter liksom på. Vi hade Abonnemang hos Telenor som vi har sagt upp också påstod idioten ja pratade med att jag kunde inte säga upp dom förens dom hade gått ut. Så ja ska alltså betala 24 månader plus 3 extra månader för de va uppsägningstiden. Fuck you tänkte jag och kollade upp dedär och sagt och gjort så kan jag säga upp det när fan jag vill så de avslutas helt datumet de gick ut så nu ringde jag upp dom igen och fick en väldigt trevlig kille på luren som avslutade allting direkt och avslutade alla räkningar som har kommit och som ska komma. Tackar och bockar! Fick även en räkning ifrån Telenor igår som skulle vara betald den 15/1 så ja ringde in och fråga om dom va senil, dom kan väl inte skicka räkningar som man får 22 som ska va betald den 15. Då har tydligen dom skickat den 12 dec så då ringde jag posten för 150 gången och ifrågasatt dom vafan dom inte delar ut posten förens en månad senare! Har ringt dom flera gånger då de försvinner jätte mycket post och paket och vi får grannarnas post och dom våran. Fick en räkning ifrån tandläkaren på ett uteblivet besök för patte, vi har inte ens fått en jävla tid. Posten igen som har strula bort de. Men den strök hon också kunde man tydligen få igen pengar på sånna saker om posten klantar till de så skickade man bara in alla saker också gjorde man nånting som hette nånting så betalade dom sakerna. Iaf så har man tjänat en halv miljon på alla samtal idag. Så då är man lycklig idag då. Nu ska jag börja med nå käk till mina troll så hörs vi av! Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback