Nathalie!

Jaha nu kom lilleman in så då fick ja sätta mig vi hans dator och fixa till hans spotify med alla låtarna så nu är det gjort. Passar på att bloggar då när man ändå har en riktig dator och inte sitter på iphonen lr ipaden. Blir som så tråkiga och korta inlägg då för det är så jobbigt att skriva. Iaf så ska ja försöka få ner pojken i sängen så ja också får gå och lägga mig snart. Känner mig hyffsat trött efter dagen! Snart ska vi iaf till vemdalen.. Spänningen stiger. Felix är super pirrig eftersom det blir hans första år på snowboard! Lilla killen blir så himla stor. Snart flyttar han väl hemifrån också. Aja nu ska jag borsta mina tänder och slå igång en film. Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback