Huvudvärk!

Ååååh denna huvudvärk som håller på att dödar mig. Vad är felet?! Haft ont sen igår och har tagit Alvedon och Ipren men fe hjälper ju inte förutom att jag blir svintrött... Fick offra mig och ta en treo även fast de verkligen är sista utvägen då ja har jävligt mycket respekt för den tabletten. Men vafan gör man när man är själv och måste fungera?! Hjälper de inte nu blir de en migräntablett och hoppas att den hjälper. Jag som har haft ont i huvudet max 2 gånger per år har de flera gånger i veckan nu. De är ingen liten huvudvärk heller utan de blir spräng ont i flera dagar. Hoppas fjällen avger sig lite super luft så barnen blir trötta och sover som stockar så kanske denna skit ger sig av för gott om man kan ladda om. Får ju hoppas att de beror på sömnbrist då går det ju att sova bort. Man har ju inte sovit en hel natt på ett år så de kanske börjar ta ut sin rätt nu. Elin är 7 månader och ja sov ju inte direkt bra när ja va gravid heller eftersom ja hade sån foglossning satt ja fick väcka patte på nätterna så han fick hjälpa mig att vända mig och när jag skulle upp och kissa. Så nu håller vi alla tummar för att vemdalens luft deckar oss alla i en vecka. Skulle ju vara underbart. Men va klagar man i, finns dom som har de mycket värre än huvudvärk iaf.


Felix har startat ett rockband idag tror ja. Helt galen har han varit och trummat och spelat på allt som finns. Men hjälpt mig ack så mycket med allting då ja ha legat i soffan och kvidit. Massage och grejat i håret. Så skönt. Nu ska jag ta och dra igen ögonen och försöka få nån sömn! Gonatt mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback