De vackraste i världen

Dagen har varit full av saker. Har gått i ett hela dan. Såg nu halv 7 att vällingen va påväg och ta slut så ja skyndade mig bort på affärn som stänger 7 och skulle köpa men då va de slut..... Så nu fick Nyckan åka på Ica maxi och handla. 4 mil för välling. Tummen upp! Tur en annan slapp iaf. Ska hoppa in i duschen nu sen ska jag och baby mysa ner oss i soffan och kolla på en film.


Ja känner mig så nöjd med livet just nu. Även fast de är huvudvärk sömnbrist sjukdomar och allt dedär så är allting bara precis som de ska vara! De pirrar i hela kroppen när jag tänker va långt vi har kommit och va mycket vi har skapat tillsammans. 2 vackra underbara barn har vi fått, vi kommer spendera hela livet åt att se dom växa upp och skapa sina egna familjer. Kan man önska sig nått annat? Nä verkligen inte! Skulle inte ändra på nått om jag fick göra om det igen. När jag satt där som gravid 14 åring och grät för jag visste inte vad jag skulle göra. Fick jag göra allt ifrån början hade jag gjort det exakt på samma sätt då det har tagit mig dit jag är idag! Kärleken till dessa 3 människor jag har i mitt liv är så enorm så jag får rysningar. Det bästa som finns! ❤


Nu ska ja dänga Felix på en FIFA match! Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback