!

Jag heter Nathalie och har världens kortast stubin när det gäller folk som ljuger och är allmänt jävla fucked up i huvudet. Vi håller som sagt fortfarande på med badrummet. Hyresvärden lovar och lovar och vi tvättar handdukar och torkar vatten eftersom avloppet är för högt så vattnet rinner ut i hallen. De sista vi vart lovad va att dom skulle komma för 1och en halv vecka sen och börja. Än har dom inte kommit så idag ringde vi. Ja KANSKE om 2 veckor. Jag har gått med på att ha ett badkar i badrummet fatt de blir inte lika mycket vatten då. Men när jag får höra det där exploderar jag totalt och bär ut badkaret sen ringde jag in och sa de och att nu ska ja sluta torka så nu kommer de bli vatten i HELA lägenheten så fort någon duschar. Jag ska duscha ikväll och kg tänker ibte slösa en handuksjävel till på att torka. De får bli en flod om de vill. Nya golv till mig bara. Nu jävlar äre nog med daltande. Jag blir helt galen av ilska.... I Will bring you Down bitch! ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback