Puss

Jaha mina goda vänner! Vad gör ni en dag som denna? Ja förstår liksom inte. När de är 20 grader varm och strålande sol då ska ungarna sitta inne och spela tv spel och dator men när de ät snö kaos regn och kallt då är dom ute från morgon till kväll. Om man ändå kunde förstå hur dom tänker! Idag iaf så skulle vi borra upp duschdraperiet och stången och allt dedär. Iaf så tog jag en grej och fröken "kan själv" försöker vara så jävla händig och skulle skriva in EN ÄNDA skruv, vad gör jag? Jo jag tar i skit hårt och missar och trycker skruvmejseln rätt igenom halva näven. Ont som fan! Men de värsta va väl puckot ja bor med som ställer sig och tokskrattar när de bara tokrinner blod. Då springer känsliga fröken in på sängen och grinar som en barnunge. Men han kan väl inte skratta när ja har en skruvmejsel igenom halva handen?!?! Dålig samvete fick han iaf så då fick ja mig några tröstande pussar också tejpade han ihop de. Hoppas inte ja får nån jävla infektion iaf för de va ju inte världens renaste skruvmejsel..... Nu ska tjockmamma klä på Elin och gå en prommis i vagnen. Ha en najs kväll! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback