Otrolig kärlek

Gomorgon! Här ligger jag i soffan medans barnen sover än. Ligger och tänker över hur lycklig man egentligen är. Har en helt underbar pojkvän vid min sida som verkligen är hela min värld. Tillsammans har vi skapat 2 helt perfekta och underbara barn. Vi har varit tillsammans i 8år. Visst nått uppbrott har det varit på nån vecka men annars har vi hållt ihop och än idag pirras de i magen nått så sjukt mycket när jag ser han. När man sitter och väntar på att han ska komma hem ifrån sitt jobb är man så sjukt spänd och pirrig. Helt fantastiskt hur det kan bli så. Jag måste vara den lyckligaste människan på jorden. Tack fatt du finns älskling <3 jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback