Mysigt

Helgen har kommit! Vilket betyder att gumman lever hyffsat ensam. Skit tråkigt men hoppas de går fort. Igår gjorde jag de. Blekte upp håret och la i knallrött. Elin kollar lite konstigt på mig men hon vänjer sig väl hon också. Imorse åkte vi ner till stan så ja fick sätta in p-staven och oj så ont de gör när bedövningssprutan ska in. Nålen är ju så jävla grov så ja trodde jag skulle svimma. Men nu sitter den där och jag är blå på hela armen. Sexigt! Felix tycker det är så skönt med helg äntligen. Han har fått veckopengen och den är väl förmodligen slut redan? Han är lika duktig på att slösa som mamma hans. Pengar är till för att spenderas. Aja nu hör jag att sessan håller på att vaknar. Ha en mysig kväll för det ska jag ha tillsammans med mina vackra underbara barn! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback