jääääättttte mycket skit

Här sitter jag i soffan och allmänt bara myser. Tjockisarna på för det börjar bli kallt. Tjejen som bunkrar upp med kläder inför vintern. Elin va super trött så hon sover så sött just nu. Felix klädde på sig och gick ut så han ser man väl först när han blir hungrig. Nyckan slutar nu så han kommer väl hem snart. Skönt! Mammas lilla tjejen växer så otroligt snabbt. Hon är en stor tjej nu och imorrn äre dax för första sprutan. Den ska hon och pappsen åka och ta. Jag va med en gång med Felix men ja tror ja grina mer än han då. Tycker de är så fruktansvärt när dom skriker som om kniven sitter i dom och när jag blir stressad så blir det bara värre. Lika bra jag håller mig hemma så får den lugna och coola av oss fixa detta. Går säkert bra, Hoppas vi klarar oss ifrån febern efter bara. Peppar Peppar! Elin har fått en hoppgunga och hon verkligen älskar den. Det är ju jätte roligt att röra på sig utan att nån håller i. Hon har kommit in i en period när hon hatar att äta. Hon ligger och snuttar på flaskan och bara skrattar. Vill verkligen inte äta. Hon kan va skit hungrig också äter hon bara lite sen skrattar hon bara och trycker bort den, Hoppas de går över snart. Snart är det dax att börja med smakisar. Det ska kletas och mosas med mat och det ska bli intressant för hon är så himla framåt och vill hemskt gärna äta redan för 1 månad sen. Hon blir helt till sig så fort hon ser att det är nånting på bordet. Men några veckor till måste hon vänta. Jag håller på att kollar runt på lite utbildningar så nu har jag bestämt mig att jag ska plugga upp till ssk sen vidare till barnmorska. Sen får ja se hur pass roligt jag tycker det är med pluggningen om jag fortsätter därifrån men dom första 5 åren satsar jag på det iaf. Sen får vi se. Vill verkligen inte tillbaka till mitt gamla jobb. Visst ja trivdes ju med det jag gjorde men man jobbade ju jämt och vården är så sjukt underbetalt. Tycker det är tråkigt för det är faktiskt ett jävligt kroppsligt jobbigt jobb. Nu får ni ursäkta att allt vart i en klump men de är nå gay med bloggen så de går inte att göra rader imellan. Nu ska jag hoppa ner i soffan och mysa framför tv.n tills boyfriend kommer hem och ger mig värdens största mysigaste puss. Alltid lika mysigt att ses efter 24 timmar ifrån varandra. Ha en underbar dag för det ska jag ha. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback