äntligen!

Yes! Köket är uppe nu äntligen!!!!!! Fast eftersom de är ett ikea kök så vet vi ju alla att de måste bytas massa saker och att de fattas så nu sitter jag och väntar på nyckan så vi får åka ner på ikea och byta de som ska bytas. Ikväll ska vi lägga in golvet och förmodligen slå upp tapeten sen är de bara kaklet kvar. Jippi! Känns skönt att det är gjort allting nu. Ända som är kvar är en ny sängstomme till felix och en ny till oss sen är vi komplett liksom. Också äre ju min älskade kökstv som jag ännu inte fått. Men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge heter det väl ? Nu ska jag fortsätta plocka in saker i skåpena medans jag väntar. Kramisss....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback