Utkast: Nov. 09, 2012

Vilken seg jävla dag alltså... Usch! Nyckan ligger på soffan och sover och elin i sängen. Felix spelar tv spel och jag har nyss fått ett ansikte. Dagen blir inte så mycket roligare än såhär känns de som! Ska tvätta hela kvällen och bara ta de jävligt lugn för ja känner mig helt slut i huvudet. Längtar sååååå otroligt mycket till kvällen när det är dax att sova. För sova ska jag göra och tidigt också. Känner att man har lite att sova igen nu... Ja nä men annars händer väl inte så mycket mer hemma hos våran lilla familj. Nu ska ja mysa ner mig med boyfriend och va sådär underbart överdrivet jobbig som jag kan vara ibland. Bye bye bitches..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback