Usch

Vilken jävla skit dag!! Iaf så igår kväll va vi till mami och papi på middag och dom här som skulle festa till de vart ju kvar till 1 inatt. Packade ihop Elin och tog med mig fyllona hem. Kände när jag satt hos mami att ja mådde Inge bra och ja frös skit mycket. Va händer? Jo frun åker på dunder feber hela natten och sover typ 2 timmar max. Har nog stått i duschen mer inatt än ja sovit. Fan va kallt de har varit. Iaf så vaknade jag upp med lika mycket feber och idag va Felix barnkalas så jag har stått i en gympasal i 3 timmar med 20 skrikande barn. Huvudet håller på att exploderar, och vart är Nyckan? Jo han jobbar. Vill bara att de ska bli kväll så jag får ta mina älskade barn och krypa ner i sängen och sova och vakna jävligt frisk imorrn. Kommer ALDRIG få en kropp igen om de ska fortsätta va sjukdomar hela tiden!! Hyffsat less nu. Nu ska ja bädda ner mig så hörs vi sen! Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback