Sova

Här ligger jag i soffan och har nyss vakna. Är så groteskt trött jämt så idag sov ja en stund på dagen men då får man ont i huvudet istället. Nyckan har tagit elin inatt och de är så skönt dom nätterna man får sova. Har ALDRG tyckt om dedära systemet med varannan natt utan de tycker jag låter som att de är en plåga att ha barn. liksom inatt äre din natt. Nä de är bara idiotiskt. Här hemma har jag elin varje natt då jag är den pigga som vaknar av henne och oftas så kliver nyckan upp på morgon eftersom då är jag den trötta. tycker det funkar kanon också sticker nyckan in nån natt såhär ibland närjag känner mig trött också laddar man om. Så funkar det här iaf. Ikväll ska vi på middag hos mami och papi, mysigt! Imorrn har Felix barnkalas och det kommer hur mycket ungar som helst så de va nå tur vi hyrde gymnastikhallen. Så idag måste vi ner till birsta en snabbis och handla till de. Funderar på om ja ska knyta på mig skorna och gå ut och springa eftersom ikväll lär de ju inte bli så. Men orkar jag?! Den som lever får veta. Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback