Nahalie

Måste ha haft en jävligt knepig natt inatt. Först väckte nyckan mig typ 3 inatt och sa att han skulle iväg och hämta brorsan då vart ja förbannad för ja visste inte vem han va och va fan han gjorde i mitt hem. När han tillslut fick in i min trötta hjärna att han faktiskt också bodde här så somnade jag om. Förstod inte varför de stod en människa bredvid sängen som ja inte känner. Hur de kan bli. Sen vaknade jag imorse och käken har hoppat ur leden liksom. De händer ganska ofta fast den hoppar alltid tillbaka direkt efter men inte nu så nu ligger jag här i soffan och kan inte gapa. Hoppas de hittar tillbaka snart! Nyckan har precis åkt iväg med Felix på hockeyträning och jag är hemma med kickan. Är jätte frysen och känner att febern är påväg tillbaka in i kroppen och de är ja inte upplagd för men va fan gör man. Bara vänta ut de då. Började väl förmodligen träna för tidigt innan ja vart riktigt frisk och de får ja sota för nu..... Nu ska ja se tv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback