Love

Ååååh skjut huvudet av mig... Jag har varit så grisigt trött hela dagen och när Elin äntligen somnade och jag också så rusar Felix in och skriker att han är hungrig så de va den vilan de. Bara upp och fixa mat. Ögonen går fan i kors men men va fan gör man åt de. Nada, bara ta nya tag känns de som. Längtar tills vi ska till Vemdalen och bara mysa allihopa tillsammans i lugn och ro. Det är såååå fint där vi ska bo så de är inte klokt. Felix och Nyckan får åka bräda och mysa med varandra och jag får åka pulka med Elin hela dagarna. Ja har ju liksom tappat intresset lite för snowboard åkning så därför får pojkarna åka då de inte gör mig nått att åka pulka. Nu ska ja se på tv. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback