.

Efter felix hade traskat iväg till skolan så gick jag och kickan och la oss. däckade direkt!!! Vaknade sen och då hade baby kommit hem och låg också och sov. Snacka om trötta familjen... Men nu är vi pigga iaf och jag har nyss städat min garderob med alla kläder och även slängt en sopsäck med sånt ja aldrig använder. lika bra än att de ska ligga där och skräpa. Ska snart göra mig iordning för de är utvecklingssamtal på skolan idag som vi ska på vid 2. Mami kommer hit under tiden och passar Elin så man slipper ha henne gapandes där. Dom "pratar" ju hela tiden och deras prat är ju i stort sett skrik och de kan ju blir lite knöligt att lyssna på... Men men nyckan jobbar dygn inatt och de sög ju men va gör man. Nu ska ja kika runt på nätet lite innan ja får ett ansikte. Hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback