.

Nu har hon vakna. Skönt att sova i lugn och ro. Har sovit piss inatt och då blir de att man stör varandra hela natten och då är man oftast hyffsat trött på dagen. Tänkte faktiskt inte göra nånting. Fortsätta slappa bara. OM ja orkar ska ja skruva ner en hylla bara men de är bara om ja orkar. Dom flesta säger att dom bli så pigga innan förlossningen och städar och har sig. Då kan ja tala om att ja hoppas inte de är så för mig för då har jag länge kvar. Aldrig varit tröttare än vad jag har varit dessa sista veckorna. Fruktansvärt äre! Iofs så har jag aldrig nånting att städa heller så ja behöver ju inte fundera över de. Aja nu ska ja vända på kudden och fortsätta slumra. Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback