..................

Snacka om skräck upplevelsen ja nyss fick. Nyckan for till 14.45 och hämtade Felix på skolan och en annan trött som hon är tvär deckade i soffan. Vaknar nu, en timme senare av att dom har inte kommit hem än och ytterdörren står öppen. Och grannens jänta sitter i trappen och gråter. Trodde att de va världens krig lr nånting. Nä men då har patrik bara glömt och stänga dörren när han for och nu va dom på ica och greja. Aldrig att jag lägger mig och sover med olåst dörr igen. Jag har liksom sovit med dörren helt öppen i en timme, huuur många har inte kunna döda mig under den tiden ? ... Och att de tog en timme att hämta felix också, såg värsta krocken framför mig och paniken steg mig åt huvudet. Hualigen de är inte roligt att vakna sådär. Tur pojkarna mår bra och att jag inte gjort någon nått ont så ja förtjänade att bli mördad idag! Bye suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback