Yes!

Alltså nu börjar det blir fruktansvärt jobbigt. Ska man inte kissa på natten så ska man vända på sig och för att vända på sig måste man hålla på en halv månad och när man väl har lyckats ja då äre time att vända tillbaka igen. Inga kläder passar längre. Jag har ont i fogarna som en gnu och att stå 3 min helt still är så fruktansvärt jobbigt. Jag håller alla tummar och tår för att jag ska slippa gå tillbaka till jobbet för då vette fan hur jag ska bära mig åt. Stressen börjar krypa mig i nacken nu känner jag. Usch! Aja iaf så har vi lämna in bilen på om lackning idag. Hoppas det går fort. Nyckan är och tränar och jag glor på tv. Felix sitter instängd på sitt rum med FIFA och NHL . Han har ju ett roligt liv. Nu ska ja glo klart på skiten som är på tv.n sen sova. Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback