Usch

Livet känns Inge roligt nu alltså. Allt är bara kaos! Jag höggravidare än satan själv och ont överallt vilket gör humöret på botten. Nyckan med hans jävla gips och kryckor som han hoppar runt på och mitt lilla hjärta som är hos mommen i all evighet känns de som. Felix rum är stökigt sen han ha varit hemma och rivit de, men inte kan ja städa de heller för böja mig går ju inte! Vill vakna imorrn med en platt mage och att sängkompisen kan gå igen! Suck suck suck och åter suck! Plus att han kan inte köra bil heller och jag tycker det är skit jobbigt. Och när ja blir tvingad att köra blir de ännu värre. De finns liksom inget annat val. Nu har jag gnällt för flera veckor men de skiter jag i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback