Äntligen!

Äntligen är gipset på nyckan bort. Gud så skönt för han. Och för mig som slipper höra att de klias hela tiden ;) Felix och mormor och farit iväg och badat och jag sitter här i soffan. Har mått jätte konstigt sen igår. Illamående jätte yr och ont i huvudet. Och de går inte över heller. Har blodtrycks kolla men de såg bra ut så de kan inte vara de. Man börjar ju fundera vad felet är när man knappt kan gå för de yrslar så mycket. Får väl se hur det är under dagen annars får jag åka och in ta lite prover imorrn. Hoppas man slipper! Nu ska jag kliva ur pyjamasen och kliva i nånting mer alldagligt. Kanske ett par leggings och en oversize med raggisar och bara mysa. Låååter fucking underbart de! Aja. Njut i solen ni medans jag ligger här och mår pyton. Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback