Ny dag nya möjligheter. Nyckan har precis ...

Ny dag nya möjligheter. Nyckan har precis åkt för att skjutsa Felix på skolan och jag får mysa kvar hemma. Så skönt! Felix växer och gror, igår va han till tandläkarn och som vanligt så rusar mitt hjärta och jag blir alldeless kall. Gillar inte dom där ja. Tur pappsen va med så han kunde hålla handen medans ja satt i stort sett avsvimmad i ett hörn. Ja iaf så är jag ledig idag men sen jobbar jag hela helgen. Natten också så de ska bli så skönt att få sova på dagarna. I love it! Felix har en mormor helg så han ska vara där hela helgen och bara mysa. Han längtar som vanligt. Man kan tro att de är guds ställe dedär! Aja nu ska jag snylta åt mig en massage så ryggen kommer ur sängen idag! Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback