Felix och jag drog en förhävligt lång sovm...

Felix och jag drog en förhävligt lång sovmorgon som vanligt. Kvart i tio slog vi upp dom blå. Underbart vi har när de är lov. På måndag börjar skolan igen och då äre tidiga mornar igen. Hua. Vi längtar till sommarlovet :). Soooova! Iaf så fick felix en "present" lr överraskning lr vafan man kallar de igår. Mamma kom och berättade att dom skulle ta med sig han och åka till Grekland! Tror ni han vart glad lr, iaf tills han kom på att han va tvungen att flyga. Då brast han ut i en halvtimmes gråt. Nu har mormor tala om vad det innebär och att alla flygplan inte störtar så nu är han taggad. Finns dom som hare bra. En annan vart hemma med djuren. Thats life! Jag sitter iaf för tillfället på bsk och kollar när grabbarna åker skridskor men ja vart så jävla kall så fick sätta mig i bilen istället! Aja nu ska vi bli klar här sen hem och förhoppnigsvis få nån mat idag. Pözzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback