Nathalie

Alltså så här tycker jag. Jag är med barn, har en stor mage, ska jag verkligen behöva diska då ? Alltså inte fatt de är jätte jobbigt och jätte tråkigt utan för att magen är de ända som blir blött. Efter att jag har diska måste jag hänga alla kläder på tork för de är satt man kan vrida ur tröjan och han ja bor med tycker de är kul bara. De är fruktansvärt jobbigt faktiskt. Kanske dax att köpa den där jävla diskmaskinsjäveln för en halv miljon eftersom de måste vara en "smal" modell. Åt helvete med allting som har med disk att göra! Iaf så sitter jag och kollar på tv.n nu och väntar på att Nyckan ska komma hem ifrån umeå. Tar nog nån timme till men sen så. :) Nu ska ja se klart dehär. Pusususuussusu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback