Rädd tjej!

Fyfan va förbannad jag blir! Nyckan jobbar inatt och självklart ska ja råka ut för allt. Tjejen som redan är så mörkrädd satt de är äckligt åt de. När Nyckan jobbar har jag alla lampor tända och tv.n på hela natten just fatt jag är så sjukt rädd. Och va händer inte ikväll då? Våran nyinflyttade alkolistgranna som är typ 70 år kommer flåsandes och stönandes upp för trappen och ringer och knackar på dörren... Bröt ihop i gråt och trodde jag skulle få en hjärtinfarkt. Ringer till hela släkten och gråter som en galning så brorsan kommer hit och kollar satt han har försvunnit och låser portdörren! Jag HATAR att vara ensam! Blir en vaken natt för mig. Sitter man alla vassa och hårda saker vi har så ja kan slå ihjäl den jäveln som kommer!! Hörs imorrn om jag lever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback