Julafton

Ja men nu känns de väl ändå som om julen är över. Felix är hos mormor inatt och här ligger vi. Brorsan och syrran har fyllt år idag men har ej blivit nått firande då vi har haft jul idag också. Tredje dagen nu och de känns som de räcker. Vi får fira 26 åringarna i veckan istället :) mammas och pappas tjejen ligger och sover hon. Jobbigt att fira jul i flera dagar. Felix fick iaf ett ps3 och Skylanders till de och några till spel, skridskor skidor massa vantar eftersom han slarvar bort 4 par i veckan. Radiostyrda bilar spel kläder ja han fick då de mesta. Elin fick mest kläder men hon har ju som bäst nytta av de. Också lilla jag då. Självklart dom älskade skorna på bilden under, en kamera eftersom jag har festa bort 3 st så kan de ju vara bra nu när man aldrig gör sånt att ha en som man kan ha kvar. En mp3 och skit snygga rosa lurar till. En Sexy by Sweden mjukisdress som kanske va as snygg en ny pyjamas. Fick även ett par riktiga helly Hansen vinter skor som mami hade köpt. Eftersom jag aldrig har köpt ett par riktiga vinterskor så gjorde hon de och dom är super sköna. Men står ja där och ska köpa vinterskor slutar de alltid med ett par extremt höga klackar också vart de inga vinterskor. Tur man har mami. Ja de va väl bara hälften då ja verkligen fick jätte mycket. Nu är de bara en månad kvar så ska vi till Vemdalen. Ska bli skönt att komm iväg en sväng. Funderar på om vi ska åka ner en sväng till Stockholm i mitten på jan då ron pope skulle spela och Nyckan ville gå på de. Får se hur vi gör. Nä nu har jag babbla på för den veckan jag missat. Nu ska jag ta med mig min pojkvän och krypa ner och sova. Gonatt och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback