Ja

Jaha... Hur är läget!? Jodå det rullar på som vanligt. Elin har kommit på att ha hela knytnäven i mun och slemma jätte mycket på den är en underbar känsla. Hon saftar hela dagen så. Snart äter hon upp den. Ser inte gott ut. Felix ha dragit 2 vurpor på cykeln idag så han är både blodig och blå på benen. Och Patrik, ja han jobbar. Boring! Och jag då, vad gör jag? Jag lagar mat byter blöjor torkar spya matar städar diskar. Ja nivet, det vanliga. Mitt jobb liksom. Men jag har ju även tillgång till dygnet runt mys med mina vackra barn och kan pussa och mysa på dom när jag vill. Väldigt bra jobb de! Nu ska jag faktiskt passa på att gosa med Lill flickan medans Felix är med morfar och kör lastbil. Så.... På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback