Idag har varit en bra dag! Vi vaknade imorse och gjorde oss iordning och for till birsta och bytte ett par jeans som Felix hade fått men han gillade dom inte. Så nu fick han sig ett par nya då. Sen köpte vi paket för Felix skulle på kalas. Så dom kalasade hela eftermiddagen. Nyckan och jag passade på att handla lite under tiden. Skönt att det är gjort. Va även med Felix upp på sidsjön en sväng och kollade på dom äckliga fåglarna. Måsarna är så äckliga. Och vilket liv dom för! Nu har Patrik åkt på jobbet och Felix är som vanligt på fotbollsplanen. Jag sitter och zappar mig igenom dom alla bra programmen som går. Huuuua så mycket det är! Imorrn ska vi ju upp till mami och spendera kvällen där. Blir skönt de men en lugn och fin kväll. Nu ska jag zappa vidare. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback