boyfriend

Nu sitter jag här och väntar på att baby ska ringa så ja får hämta han efter nån timme på jobbet. Felix är på skolan och efter det skulle han på stan med min mormor! Nyckan jobbar dygn idag, de känns skit jobbigt. Igår snyfta ja lite men idag kommer de blir krokodiltårar.... Usch va ja tycker det är jobbigt att vara själv! Tur Felix är stark så han kan skydda mig från alla mördare..  Veckorna går så fort så man hinner knappt med sig själv. Går in i vecka 34 nu och de är fan inte många veckor kvar. Man har liksom tänkt att ja men jag har tid och har inte handla nånting. 2 par byxor är köpta och dom har mamma köpt. Har verkligen inte köpt nånting. Man stog där i vecka 20 och pillra på små kläderna men nu har man liksom inte orka. Snacka om att de kommer bli sista minuten handling på allt. Men tur de inte går så mkt i början. Får ta nån dag i veckan kanske och pallra mig ut om jag orkar. Jag har ju så onnnnt också så då äre inge kul att gå runt och kolla! Aja nu ska ja hoppa i kläder. Kyss o Smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback