najs

Ja men men ska bli bra jävla brydd hurrni! Igår va jag så lycklig för dom ringde och sa att bilen va klart och redo att hämtas. Imorse tröck jag ner röven i lånabilen och skulle åka och hämta den. Tror ni inte på fan att dom har gjort ett jävla skitjobb så hela dörren är sne och vinn..... Jaha åter på ruta ett igen då. Fick en ny lånebil som vi INTE ska betala en krona för .... Saker gör ju det lite bättre att de är en 300.000 krs bil. VÅGAR MAN KÖRA? Man blir ju som lite smånervig att man ska smälla den i nått räcke lr nånting. Pirripirr. Åter till helgen. Agnes har kommit och hälsar på oss idag, jätte mysigt med småfötter som springer tillsammans med felix storfötter.Nu sitter dom och kollar på barnprog och äter chips. Dom små liven som man älskar så innerligt mkt. Nu ska jag ställa mig och diska den lilla disken som finns. Lika bra att göra de innan de blir för mkt. Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback