jaaaaaadu

Ja denna dag har väl varit hyffsat bra kan ju jag säga. Började morgonen med att åka in på telenor och be dom ta tillbaka min mobil så jag får ut en ny (en annan). De gjorde dom utan bråk men fick ta med mig den gamla hem igen eftersom den jag skulle ha va slut i lager så måste vänta tills på måndag men vad gör det om 100 år! Sen hämtade vi ut boxern med alla hockey kanaler och nya tv-kanaler.  Då vart de lite strul eftersom vi hade fått fel kanal paket. Men då ringde jag bara in så ändrade dom de på 2 minuter. Hjälpsamma folk är idag känner jag! Sitter och väntar på att nyckan ska komma hem ifrån träningen så ska jag lägga mig och sova en stund eftersom jag ska jobba inatt. Vet inte riktigt hur jag ska göra med mobilen eftersom den som jag har nu inte tar emot någon laddare och jag har bara 7 procent och de klarar man ju ungefär 2 minuter på. Helt otroligt att telefoner som är 48 timmar gammal ska vara felande. Man blir så jävla less på sån jävla skit. Ska se om jag hittar nån skit telefon som ligger och skräpar som man kan ha tills på måndag iaf. Aja nu ska jag och felix krypa ner i soffan och kolla på bakugan! Bye fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback