hjpowgjeroj

Imorse efter att jag hade skjutsa felix på skolan åkte jag hem och tröck huvudet under kudden och sov många många timmar. Vaknade och kände mig fortfarande på lika bittert humör som när jag somnade. Packade ihop nyckans saker och for och hämtade han och skjutsade han på nästa jobb. Felix och jag for en sväng upp till mami och hälsa på och nu är vi hemma och har krypit ner i sängen!

Det har varit en sån där skit jobbig dag idag. Vill bara gråta skrika slå i allting som finns. Vill helst inte ens vara vaken. Vissa dagar är värre än andra och dehär har varit en riktig skit dag! Jag hoppas jag vaknar upp på lite bättre humör imorrn! + att vi får igen våran bil imorrn, ska bli skönt!


Nu ska vi krypa ner och sova. NattiNatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback