hej

Dagen började med att jag skulle köra felix på skolan. Sen när jag kommer fram dit så vet jag inte hur man stänger av bilen ? Drog ur nyckeln men bilen gick ändå.Då behöver man tydligen inte ens ha en nyckel i den där bilen. Vilka jävla pajjas saker de finns. Fick iaf ringa till patte innan jag kom på vilken knapp jag skulle trycka på för att bilen skulle stängas av. Efter de for jag hem och la mig och sov, eftersom de är de ända vettiga att göra nu för tiden! Mami har nyss varit här på kaffe och jag ska åter igen krypa ner under täcket och låssas som om världen är ett ställe vi lever på! Nyckan kommer snart hem och då kanske man blir lite happy igen. Kanske finns nånting att göra iaf. Har fått boxen idag satt man får igång tv-kanalerna. Skönt att man äntligen har tagit handen ur röven och fixa satt man har hockeyn. Tog sin lilla tid men nu är de klart iaf. Dåligt väder är det också! 


Jag är så fruktansvärt trött på människor som ska förfina exakt ALLTING hela tiden! Jag kan inte släppa de! Sluta spela över hela tiden. Folk sitter bara och skrattar åt er. Och tanken har aldrig slagit er att de faktiskt finns vissa som vet hur de egentligen ligger till ? SKÄRP ER FÖR FAN!

Satt och läste massa bloggar för nån dag sen om föräldrar som har förlorat ett/flera barn. De är så sjukt att dom orkar kämpa vidare! Vilka otroligt starka människor det finns. Jag vet själv att jag skulle aldrig återhämta mig från nånting så hemskt. Jag skulle inte orka ta mig upp till ytan igen. Stor beundran till dom som verkligen orkar kämpa vidare och till slut få ett så normalt liv som det går. Det är så tragiskt att de ens ska behöva hända!

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback