forever and ever

Nu är kvällen som jag har väntat på äntligen här! Nyckan är hemma och jag ska gosa sönder han inatt. Gud vad man kan sakna en människa när dom är borta i 36 fjuttiga timmar. Men de va inte fjuttiga timmar för mig. Jag har väl grina minst 10 gånger och sovit ungefär 2 timmar natten som va. De ska bli så mysiiiiigt så de är inte klokt! Idag har vi varit ut till matfors och hjälp nyckans föräldrar med att ta ner förtältet till husvagnen och åt lite mat. Sen har vi inte gjort så mkt mer. Imorrn fyller min morfar år och då ska vi väl upp och fira han kanske sen blir de nog inte så mkt mer skulle jag kunna tro. Nu ska vi slå på en film och gosa ner oss under täcket och nattis ska vara sådär allmänt jävla klängig som jag kan vara. Nyckan loves it! natti natti alla fucking underbara människor! Mycket kärlek från nathalie idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback