.................

Alltså jag blir så less. Dom ringde från bilbolagets plåtverkstad och skulle göra sig duktig och bara säga att bakluckan helt plötsligt hade gått sönder så nu blir bilen ännu mer försenad! Ska jag få ett bryt ? Tycker dom det är roligt att hela tiden skjuta på saker ? Dom kanske inte riktigt fattar lånebilskostnaden verkar de som... Jag får ett raseriutbrott som heter satan. Dom skulle laga bilen inte förstöra den mer! Jag MÅSTE ha tillbaka våran bil. Måste verkligen! Finns ingen normal människa i hela världen som tycker de är roligt att sitta och betala en lånebil för flera jävla miljoner fatt dom inte får fingrarna ur röven och gör det dom ska.. Dom lär nog ska få höra när jag hämtar bilen vilka totalt funtade jävla idioter som jobbar där.... ååååååååååh.

Vaknade iaf vid 13.00 och känner mig inte sådär riktigt hundra utvilad men de är väl som de ska då kanske. Nyckan slutar snart så då har jag nån att sura tillsammans med. Felix är på fritids än så länge så pojkarna kommer väl snart hem och gnosar lite. Nu ska jag dra ihop en tvättmaskin och känns mig jävligt duktig!
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback