sjukare än döden

Alltså jag är så sjuuuuk! Nä inte riktigt så sjuk men jag börjar misstänka att jag är allergisk mot nyckan. Har hostat och snorat i snart en månad. Jag får sånna hosanfall så jag i stort sett kräks. Kan de snälla rara sluta så man får sova nattetid kanske ? Skulle ju inte vara helt fel! Idag har vi ränna exakt hela dagen. Fyfan va tråkigt de är egentligen. Har iaf köpte lite små saker. Ligger nu i sängen mer död än levande och ska soooova så gott så gott. Jag är sjukligt jävla trött. Har inte sovit en ända minut på hela dagen. Duktigt nattis. Om sanningen ska fram så har jag inte sovit middag på 4 dagar ! De måste vara nått sorts rekord för min del tror jag. Imorrn blir de en sova dag. Ska ligga i sängen i pyjamasen hela dagen och bara sappa på tv.n. Nyckan jobbar dygn imorrn och jag klarar bara inte av ensamheten som blir när han måste sova borta. Gruvar mig varje gång och de blir mörkare och mörkare och jag blir räddare och räddare. Funderar på om jag ska åka upp till mamma istället så slipper jag vara ensam. Tror mitt hjärta skulle gå sönder av rädsla. Aja nu äre fan natt! Sov gott, our not...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback