mjauuuuuuuuuu

Fan va dåligt jag har blivit på att uppd här. Men va gör de om hundra år? Sitter nu inne på Felix nystädade rum och går igenom lite bloggar och läser lite annat skit som kan tänkas stå på dumburken. Lilla ludde ligger på golvet och bara glor på mig och undrar om vi inte ska göra nånting roligare än dehär. Tyvärr blir de inte så mkt roligare förens felix kommer hem ifrån skolan vilken han snart gör tror jag ? Han slutade ju för en halv timme sen och då skulle han åka med mormor2 och handla sen skulle han komma. Då kan dom säkert gå ut och sparka nån boll lr nånting...  btw så sitter de en katt på våran bil... Nu blir nyckan lycklig när de blir tassavtryck! Aja nu har jag inte tid. Pussohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback