fuck you

Vad bor jag med för tok ? Han vägrar kliva upp och ska sova hela dagen säger han. Här har jag slagit ner rumpar på felix rum och sitter bara och väntar... Den eviga väntan. Finns absolut ingenting att göra. Är såååå sugen att kasta ett glas med iskallt vatten på han lr nånting.. Men då lär jag ju få packa ihop min väska och flytta misstänker jag. Han är sååå gullig när han är trött och tjurig! Tror jag packar in mig i bilen och åker upp till familjen westberg/sjödin! Dom brukar ha gott kaffe eftersom jag INTE orkar gå till köket som ligger en halvmil bort och koka.
Jag väntar på snön ja. När kommer den ? Alla puckon på tv.n säger att den ska komma varje dag men jag har inte sett skymten av den iaf! Den dyker väl kanske upp när man minst anar de.
Igår va jag och beställde en av Felix födelsedagspresenter, de är ju inte allt för länge kvar. Iaf så har han pratat JÄTTE mkt om att han vill ha en kanin igen. Tvär NEJ! De luktar jag blir jätte allergisk så nejnejnej och åter nej. Istället har jag sagt att han kan få fiskar. Så igår utan hans vetskap va jag och beställde ett akvarium så de är klart. Sen ska han få shoppa lös på fiskar sen. Sååå simpelt. Dör dom så spola ner dom. Man hinner åka och köpa en lika dan innan han kommer hem så man slipper stå ute i spöregnet i flera timmar vid bäcken på begravning. De blir tårar till tusen. Nu behöver man inte tala om varje gång fisken dör. För de kan ju faktikst hända rätt ofta ibland. Fast han har ju haft fisk förut som han ha spola ner i toan. Han bryr sig inte direkt. Men skönt man slipper denna lukt och allting. Riktigt stolt över mig själv som kom på den här ideen iaf. Jag är så sjukt pratsam nu. Vet inte vem jag ska prata med.. Tror de ser jävligt snutsigt ut på golven utanför sovrummet så jag får niog dra fram damsugaren. Cya... Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback