bäver jävel

Hostan blir fanimig bara värre och värre. Trött som en gris är jag och ska nu krypa ner med nyckan och sova... Misstänker att lilleman kommer kliva upp tidigt imorrn. Blir så när skolan drar igång då kommer dom där dåliga vanorna in att man ska upp på morgonen. Vi som i sommras kunde ligga till kl 10.00. Andra bullar nu. Har varit upp till mami idag en sväng och kolla läget. Som vanligt händer de absolut ingenting i säter utan dom är sovandes och trötta jämt. Dit ska man då inte åka om man vill ha lite humor de kan ju jag tala om. Aja nu ska jag sova min äckliga jävla skönhetssömn så fuck off!

Kommentarer
Postat av: mami

jaha men jag hoppas du inte kommer idag också till oss som är så "trött.

2011-10-08 @ 07:43:47
Postat av: NattiSsSs

Joooho du. Nu har ni vila klart ;)

2011-10-08 @ 08:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback