.....................................................

Igår jobbade nyckan heeela dagen. Han va hem en sväng mitt på dan och vi åkte och tog en kaffe sen åter till jobbet. Sen ringer idioten typ kvart i nio och är helt hysteriskt fatt han ha krocka och är förlamad. Dum som jag är så går jag på allt jävla skit han säger och börjar stor böla och då garvar han. Sånna där gånger har man lust att mörda! Iaf så va jag vaken till hela 22.30 igår och de är läääänge sen de hände. En minut över halv sten sov ja. Idag jobbar nyckan dygn. Slutar imorrn 15.00 och jag börjar 16.00-21.00 sen på måndag ska jag börja på mitt nya jobb. Meeeen sug på den sundsvalls kommun! Man blir bra lycklig ibland också. Aja nu ska jag se om jag orkar diska lr om jag bara ska gå förbi. Tror jag går förbi. Biffen får diska när han kommer hem ifrån träningen! hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback