eh

Idag har jag och min mor kutat på birsta. Hittade ett par nya uggs och dom va rooosa. Vilken totalt härlig och underbar färg. Nu ligger jag på sängen och vill bara sova. Vill inget hellre just nu känns de som. Ska mysa ner mig under täcket några minuter sen ska jag hämta nyckan på jobbet. Förut när jag va hem och skulle hämta lite saker så parkerade jag utanför dörren. Så när jag kommer ner då har töntarna som jobbar med att bygga lägnheterna här satt en lapp på rutan där de står "har du missat att de är ny sått där du parkerar?" Vilka jävla nördar. Nä de har ja inte missat men jag kanske inte bryr mig heller eftersom hela jävla stället är fullt av lera så tror inte de spelar sån stor roll... Åhhh. Man blir ju fundersam till 1000 ibland. Aja.  byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback