:-)

Dessa stackars barn som sitter inne och väntar på snön ? Vart har den tagit vägen? Felix är helt speedad och vill såå gärna att den ska komma. Kan vi inte snälla få lite iaf ? De är faktiskt november! Iaf så skulle jag göra nånting jätte smart igår kväll. Som alla vet så sover jag ju SKIT dåligt när nyckan jobbar och då tänkte jag att jag skulle somna tidigt så gick natten fort. Sagt och gjort så halv 8 så sov jag. Kl 03.00 vaknade jag därimot och kunde inte somna om. Ibland älskar man bara livet. Nu sitter vi här i varsit rum. Jag sitter i Felix vid datorn och han sitter i vårat framför x-boxet. Trevliga familjen. Nu ska jag göra ett ryck känner jag. PussoKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback