sfsgsgg

guuuud så trött man får bli... Bara kämpa på de så går de ju över så småning om. =) Inatt jobbar jag igen. Måste se till att sova ordentligt satt man ids åka dit. Känns inte som om de är nånting jag ser fram emot. Iaf så har felix redan hunnit ut i lekparken och jag ska åka upp till mami nu och hämta en säng satt våran nya inneboende dennis johansson slipper ligga i soffan. Sen ska jag nog inte göra så mkt mer. Bara ta de lugnt. Spendera några timmar på balkongen också satt man kanske får lite färg. Man hinner ju aldrig med och bara sitta utan alltid är de nånting som ska göras. Så jävla tråkigt. Aja nu ska jag hoppa ur onepiecen och göra ett ryck. PussoKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback