...

Idag har jag jobbat hela 5 timmar. jag kämpar på ja. dödligt tråkigt. Snaoe och nordin är här och vi ska ha myspys och se film. Avis borde ni vara nu. Har egentligen inte direkt mkt att berätta om idag. eftersom de inte har hänt ett skit... Så ni får nöjja er med dehär!

Jag HATAR när folk i min omgivning mår dåligt. Jag vet inte vart jag ska ta vägen och jag slutar aldrig och tänker på h*n. Jag önskar för allt i hela världen att de vänder snart, du är inte värd det här. Du vet vem du är och du ska veta att jag älskar dig högt högt på jorden min vän <3

Kommentarer
Postat av: sandra

Tack för kommentaren :)

2011-05-31 @ 23:40:23
URL: http://destroyedyouth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback