eh

vaken pigg glad och ja precis som de ska va. Igår kväll när vi kom hem fick vi besök av Nordin & Snaoe, vädligt mysigt. Snaoe tyckte jag skulle se rec och dum som jag är lägger jag mig ensam i ett kolsart rum och glooor. Aldrig sett värre. Fyfan va ja skrek! Sen fick boysen se 2.an med mig. Tur vi kröp ihop alla 4 i lillsoffan så vi hade lite stöd. Den va inte lika äcklig men bra rädd vart man ändå. Snaoe höll på krypa ur kläderna. När 3.an kommer ska jag ta med mig han och gå på bio. Han kommer ju va snuskigt rädd. i like it! Ska snart hoppa in i duschen och göra mig klar för jobbet. Är bara några timmar så de ska väl gå bra kanske. Nu ska jag glo på tv en stund först. pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback