you are my everything

Känner att de finns absolut ingenting att blogga om längre. Jag bloggar inte för min egen skull känns de som. Skulle behöva låsa bloggen skriva ett inlägg och sen radera de lika fort. Skulle kunna skriva en hel bok om olika saker, saker ni inte ska se. Helt sjukt. Är iaf super väder idag och vi är påväg till stan och ska göra lite grejjs. Sen får vi se vad som händer.. Och glöm förfan inte bort min födelsedag på torsdag! Den är viktig den! Jag hatar att bli äldre men ja gillar födelsedagar när alla är som tillsammans och myser bara. Fast nu närmar jag mig de hemska 3/ och de blir fan inte roligt. Aja nu ska jag kliva ur bilen. Puss

Kommentarer
Postat av: Timmarit

I recomend this site

2011-04-06 @ 18:03:10
URL: http://timmarit.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback