kabooom

Nu är jag åter på jobbet. Trött och slut men kämpar på. Slutar 16.00 så då kommer pappa och hämtar mig eftersom jag inte har nån bil. Blir lite bökigt när båda vi jobbar och åt olika håll. Men tur papi alltid ställer upp och flänger runt! Igår va jag så jävla trött men när jag väl fick lägga mig så vart jag skit pigg och låg och kolla på one tree hill hela jävla natten. Äre inte så de ska va kanske !??!?! leeeessss! Jobbar hela helgen så man måste sova så man hinner hämta igen sig, fast de lär nog inte bli nått problem för mig. Mina skor har kommit också... Så underbart. Måste hämta dom! Sen lurade jag ur nyqvist vad jag skulle få när jag fyller år. Han gav mig två dåliga ledtrådar sen knäckte jag de. En onepiece och de kommer bli helt fucking underbart! Läääängtar tills man får krypa ner i den ska ni tro. Nä nu ska jag fortsätta sen hemöver och ladda om! Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback