gris

Jag har totalt tappat blogg lusten jobb lusten, ja lusten till allt helt enkelt! Vill bara skrika och slå känns de som. Har iaf varit och hämta felix på dagis nu och ska åka till mami och kolla på hockeyn. De saknas väl bara att dom förlorar. Skulle sitta som pricken över i:'t mu de! Imorrn måste jag in på jobbet och höra hur de blir med mitt schema egentligen. Skulle vara bra om man visste de i förväg liksom. Mina skor som jag beställde för 2 veckor swen har inte kommit än och de skulle ta max 3 dagar! Tur jag inte ens kommer ihåg vart jag beställde dom. Måste sätta mig ikväll och kika runt lite och se om jag hittar dom. Men de lär väl vräka ner en jävla massa snö så lär väl inte ha nån nytta av dom ändå så! Nu ska jag röka!!!! Fuck off.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback