facebook <3

Alltså de har ju varit ett sånt jävla surr om att facebook skulle läggas ner idag, så jävla jobbigt att höra! Iaf så har man ju fått sig en funderare. De är en helt sjuk sida. De första man gör när man vaknar är att loggar in och kollar, jag hinner fan inte ens öppna ögonen. De är de sista man gör innan man somnar. Man vaknar till och med på nätterna och kollar. Hur överdrivet blir de egentligen? Fast jag vet själv att livet skulle bli ganska tråkigt om de inte fanns. Jag sa till patte att hur fan ska man kunna prata med folk om de inte fanns? Ja ring säger puckot då. Men ring, ska jag sitta i telefon hela dagarna då. Nä jag erkänner stolt att jag klarar mig inte utan facebook och jag älskar sidan sjukt jävla mkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback