bitch

Jag har som inte orka blogga... Finns ingenting att berätta längre. Allting är fruktansvärt tråkigt! Va så jävla trött imorse när jag skulle iväg på jobbet så jag trodde jag skulle spy. Så idag har man gått i sin egen lilla bubbla hela dagen.... Åkte hem till mami i förväntan på lite lugn och ro, näää men då ska hon i stort sett skära sönder hand jävlen på mig så nu är jag handikappad! Imorrn jobbar jag 7-12 och de ska bli sååå skönt att sluta tidigt och åka hem och bara slöa. De är väldigt efterlängtat. Ledig lördag söndag och då blir de att vila upp sig inför veckan och bara ligga hemma och dega. Kan vara skönt med en sån helg också. Där de inte händer nånting alls.
Nu ligger jag och papi i varsinn soffa och glor på hockeyn. lr ja han glor och jag surrar mest. Han ville att jag skulle vara tyst så då fick ni som lida för de istället! Snart åker vi till vemdalen ocksååå, gud så skönt de ska bli att komma iväg lite. Måste se till att jobba igen dom där 4 dagarna så man slipper förlora en massa onödigt. Men har man inge liv kan man lika gärna spendera de på jobbet :) Gillar mitt jobb sjukt mkt men alla blir väl less och vill bara sluta vissa perioder. Känns som om man har fått en liten extra kick nu men misstänker att den går över snart! Typ till veckan.  Nu ska jag hitta på nånting annat. Puss&Kram
kämpa på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback